U utorak, 19. prosinca 2023. godine u 19 sati u Velikoj koncertnoj dvorani održan je treći koncert projekta „Pozornica i ja“ – prigodno božićni. Kao i prošle godine koncertu je prethodilo kolektivno ukrašavanje pozornice i dvorane te priprema darova i tombole koju je osmislila profesorica Helena Herman, mag. mus. Na početku koncerta svi su izvođači izvukli jedan broj koji je označavao poredak nastupanja, ali i broj poklona koji su dobili na kraju produkcije. Programa produkcije nije bilo već su svi s nestrpljenjem iščekivali tko svira sljedeći – i što!
Publika je na koncertu mogla čuti male i velike klaviriste u raznim sastavima, violiniste, harmonikaše te učenike 2. razreda solfeggia i zbor iz PO Varaždinske Toplice.
Koncert je otvorila skladba „Boje Božića“ koju su izveli učenici iz PO Varaždinske Toplice i njihova profesorica i dirigentica Kristina Abramović, mag. mus. Glazbu i tekst napisao je učenik četvrtog razreda Benjamin Lipovac (11 godina), pod mentorstvom profesora Nevena Resnika, mag. mus. Praizvedba skladbe bila je samo nekoliko dana ranije na Božićnom koncertu PO Varaždinske Toplice.
Veliko iznenađenje za publiku bila je i posljednja skladba na koncertu – „Zeko i potočić za 5 lijevih ruku“ koju je upravo za ovaj koncert priredila i aranžirala profesorica Lea Šantek, prof. savjetnica za učenice Luciju Turk, 2.s., Petru Krajnik, 3.s., Hanu Široki, 4.s., Paulu Malbašić, 2.s. i Klaru Jambrošić Barnjak, 3.s.
Tijekom cijelog koncerta publika je gromoglasno pljeskala izvođačima, pucketala prstima u ritmu i pjevala najpoznatije božićne pjesme koje su naši učenici pripremili. A u dvorani se tražilo mjesto više!
U pripremi ovog koncerta sudjelovao je do sada najveći broj učenika i profesora u povijesti projekta – čak 58 učenika i 10 profesora – iz Glazbene škole u Varaždinu te iz Područnih odjela Varaždinske Toplice, Ivanec i Cestica. Na taj smo podatak posebno ponosni jer su glavni ciljevi ovog projekta upravo razvijanje međusobne suradnje, uvažavanje individualnosti, kolegijalna podrška, prihvaćanje različitosti, kao i poticanje kreativnosti, motivacije i redovitog vježbanja, stjecanje iskustva u javnom nastupanju, razvijanje samostalnosti i samokritičnosti u radu te pozitivnog pristupa spram nastupanja i življenja.