Ivan Batoš rođen je u Splitu 1979. godine. Klavir je počeo svirati kod časne sestre Pavle Negovec pri dominikanskom samostanu u rodnom gradu. Prva učiteljica klavira vrlo mu je rano dala zadatak da korepetira dječji crkveni zbor i time mu potakla strast za umjetničkom suradnjom koja ga nije napustila do danas. Osnovnu i srednju glazbenu školu završio je u Splitu, u klasi prof. Ivane Oreb 1997. godine. Iste je godine maturirao na 2. jezičnoj gimnaziji u Splitu, te upisao studij klavira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi doc. Đure Tikvice, gdje je s odličnim uspjehom diplomirao 2002. godine. Titulu magistra umjetnosti stekao je također na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2009. g. pod mentorstvom doc. Lovre Pogorelića.
Usavršavao se na seminarima svjetski poznatih pijanista i pedagoga: Anatolija Katza, Viktora Meržanova (Dubrovnik 1998.), Davida Livelya (Baden bei Wien 2001.), Arba Valdme (Köln 2002.), te na Warsaw Piano Workshop 2003. kod vodećih poljskih klavirskih pedagoga Andrzeja Artykiewicza, Pawela Skrzypeka i Czeslawa Stanczyka.
Dobitnik je većeg broja nagrada za svoju umjetničku djelatnost od kojih su najznačajnije nagrada Darko Lukić za najbolju umjetničku suradnju, nagrada Društva sveučilišnih nastavnika 2003. g., nagrada Judita za nastup na Splitskom ljetu 2006. godine, te nagrada TEMSIG za najbolju umjetničku suradnju na slovenskom državnom natjecanju.
Osnivač je komornog Trija GIG s kojim od 2006. g. redovito koncertira po cijeloj zemlji u mreži koncertnih gostovanja Ministarstva kulture RH. Nastupio je na većini vodećih kulturnih festivala u Hrvatskoj (MBZ, Splitsko ljeto, Osor, VG brass festival, Tribina HDS Opatija) u duetima s ponajboljim domaćim i inozemnim instrumentalistima. U zagrebačkom Teatru &td sudjelovao je kao pijanist i voditelj ansambla u izvedbi komornog baleta Vodoinstalater G. Tudora i N. Manojlović. Aktivno je sudjelovao na 18. Međunarodnom saksofonskom kongresu u Zagrebu 2018.g. na kojem je praizveo 6 skladbi hrvatskih i francuskih autora za saksofon i klavir. Snimio je i 5 nosača zvuka.
Nakon diplome bio je znanstveni novak na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu na projektu doc. Mirjane Siriščević Riječ kao ishodište glazbenog izraza, a od rujna 2003. godine radi, najprije na određeno vrijeme, a zatim od 2005. g. i kao stalni umjetnički suradnik na Odsjeku za duhačke instrumente Muzičke akademije u Zagrebu. Surađivao je na više od 50 diplomskih i poslijediplomskih završnih koncerata. 2015. godine izabran je u zvanje višeg umjetničkog suradnika, a u svibnju 2017. g. Bio je gost predavač u klasi Arna Bornkampa na Konzervatoriju u Amsterdamu, Nizozemska kao stipendist programa ERASMUS+. Od 2010. do 2015. bio je vanjski suradnik Odsjeka za duvačke instrumente Muzičke akademije u Sarajevu, a od 2016. djeluje kao vanjski suradnik Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu.
2019. godine nizom solističkih koncerata pod nazivom „Varijacije smijeha i zaborava“ popraćenih video projekcijama autora Domagoja Zovka obilježio je 90. godišnjicu rođenja Milana Kundere u više hrvatskih gradova. U studenom iste godine u duu s Gordanom Tudorom sudjelovao na Re:formers festu u Moskvi, festivalu suvremene glazbe, na kojem su u Velikoj dvorani Skrjabinovog muzeja izveli cjelovečernji recital s skladbama hrvatskih skladatelja. U nemogućnosti održavanja koncerata uživo u razdoblju karantene, svoj doprinos 250 obljetnici Beethovenovog rođenja ostvario je izvedbom Varijacija na Diabellijevu temu kroz 33 dnevne objave na Facebooku na digitalnom klaviru iz svog dnevnog boravka.